wtorek, 7 czerwca 2016

Tak, to znowu ja!

Dzień dobry wieczór!
Ktoś tu jeszcze zagląda w ogóle?  Będę w szoku jak znajdę chociaż komentarz! Pamięta mnie jeszcze ktokolwiek?
Otóż, taka ja tutaj wracam do świata publikacji!  Nawet roku bez tego nie wytrzymałam <3
Może ktoś czytał w komentarzach przypadkiem, że zamierzałam wrócić, ale tym razem na wattpadzie, gdzie jestem znana *ta, chyba przez moją przyjaciółkę i jej chłopaka* jako TheYoungDevil
A z racji tego, że wczoraj nadszedł długo odwlekany moment opublikowania w końcu mojej opowieści, zgodnie z obietnicą
https://www.wattpad.com/myworks/74368397-black-sheep,-have-you-any-soul Zapraszam!
Na szybko jeszcze opis, oczywiście
"Jeszcze niedawno jego towarzystwo mnie irytowało, jednak wczoraj... Jego zachowanie w stosunku do ojca, to jak jego charakter potrafił się nagle zmienić. Zaintrygował mnie, pragnę dowiedzieć się co siedzi w jego głowie. Poznać jego motywy, marzenia, historię. Poznać go. Tego chłopaka, który siedzi teraz z papierosem między wargami i czyta jakąś książkę".
Miło mi było znów tu wpaść! Może do zobaczenia na wattpadzie, co? Hę? Wpadnie ktoś? Aaron i Lani zachęcają, do zapoznania się z ich historią
Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
Laciata <3

10 komentarzy:

  1. Laciata, powstałaś z martwych!! :D
    Woow, nawet roku nie wytrzymałaś, faktycznie xD. No ale niełatwo nagle porzucić czegoś tak fajnego jak pisanie <3.
    Opis nawet interesujący, chętnie wpadnę zobaczyć jak tam sobie radzisz ;D.
    A tak poza tym, pamiętasz, że obiecałaś mi wpaść do mnie? Bo cię jakoś nie widziałam jeszcze ;-;
    Tu masz link, bo może zapomniałaś, nie wiem:
    spokojnie-to-tylko-ja.blogspot.com
    To fan fiction o Percy'm, pamiętasz? Naprawdę baaaardzo bym chciała, żebyś przeczytała chociaż pierwsze rozdziały i powiedziała, co o tym sądzisz ;-;. Poza tym dziwnie się czuję, kiedy nagle jakaś osoba, której imię (choć fikcyjne) widziałam prawie codziennie, znika i więcej się nie pokazuje. Może zbyt łatwo się przywiązuję, dobra, ale to i tak jest smutne xD ;-;.
    Dlatego zapraszam gorąco i jeszcze raz mówię, że na pewno tam do ciebie wpadnę, chociaż nie ogarniam za bardzo wattpada, ale to nic, jakoś przeboleję xD.
    Xoxo ;*
    Annabell di Angelo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale jak mówiłaś byłam martwa, za nic nigdzie mi się nie chciało wchodzić. Pamiętam naprawdę cały czas i mówię sobie "Idiotko, miałaś wpaść do Ann, pamiętasz?" Ale stajnia, szkoła, ksiażki, pisanie i zawsze gówno z tego wychodziło.
      Powiem Ci, że trafiłaś idealnie bo akurat nie mam co robić *no bo jak rozdział ma się pisać to wszystko ciekawsze* i wbijam i czytam i obiecuję skomentować to co przeczytam!
      Jeszcze raz przepraszam i mam nadzieję, ze widzimy się pod Black Sheep <3

      Usuń
    2. Miałam pisać, więc piszę: jest rozdział VI, łubudubudubu!! :D.
      Wchodź i komentuj, i czytaj, i wyjaw swą opinię, a ja idę do ciebie na wattpada i jeszcze tam napiszę xD.
      xxxxx
      Ann :*

      Usuń
  2. Napisałaś mi, że gdy przeczytałaś podziękowania ode mnie na moim blogu to tylko mucha i koleś z kinderek (zawsze bałam się tego uśmiechu) widzieli twoją minę.
    U mnie nie ma muchy.
    Tylko cholerny rysunek Jacka Sparrowa, który ostentacyjnie odwraca wzrok...
    W każdym razie ja, tak jak i ty, postanowiłam po jakimś czasie wejść ponownie na mojego starego bloga (przyczynił się do tego widoczny wzrost wyświetleń) i sprawdziłam komentarze.
    Zawał.
    Twój nick przeczytałam jakieś piętnaście razy.
    WITAJ PONOWNIE!!!
    Wattpad... mech. Strasznie go nie lubię, choć posiadam, więc możliwe, że cię zaobserwuje.
    JA w czasie twojej nieobecności założyłam tego Potterowskiego bloga. W razie cholernej nudy zawsze możesz wejść (w komentarzach mówią, że płaczą ze śmiechu, ale nie wierzę im - to przecież moje wypociny).
    W każdym razie witaj znowu!
    Dziwnie się czuję znowu u ciebie pisząc.
    Deja vu.
    Cóż.
    Nie wiem, czy to przeczytasz.
    Ale jakby co, to na Wattpadzie jestem O-k-e-j (cholerne ograniczenie dolne znaków do pięciu).
    Ale mało się tam udzielam.
    W każdym razie mam pytanie: zostajesz żywa na dłużej?
    Okej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piętnaście razy? Wow!
      Witam ponownie!!!
      Ja chyba zaczęłam preferować wattpada od blogsfery, ale co zrobisz xD
      Teraz dramatyczna chwila ciszy...
      Nie czytałam harrego pottera, więc nie ma opcji bym się za potterowskie zabrała xD Ale na Iskrowładców kiedyś tam wbiję! xD
      Żywa zostanę dopóki nie skończę Black Sheep, ale z obecnością na innych blogach może być różnie, bo jak zapewne wszyscy wiedzą - jestem cholernie leniwa, by nie powiedzieć brzydko :3

      Usuń
  3. Zapraaaszam na kolejny rozdział! Wiesz, siódmy już, więc możesz wbić jeśli będzie ci się chciało, mi zawsze jest miło komy czytać:
    https://spokojnie-to-tylko-ja.blogspot.com/2016/09/rozdzia-vii.html
    I do jasnej cholery, strasznie cię przepraszam, że jeszcze na twoim wattpadzie nie komentowałam, bo nie miałam czasu i czytałam na wariata, a potem zapomniałam, że miałam skomentować, ale CZYTAŁAM, i jest bardzo fajnie, i za jakiś czas wejdę, by zdradzić ci moją opinię, ale jeszcze nie dziś, bo matma czeka, polski zresztą też xD.
    Także mówię ci, wejdę na stówę, ale może nie dziś jeszcze, nie jutro, ale w weekend już się postaram ogarnąć :D
    Xoxo
    Annabell di Angelo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie cieszę się, że weszłam tu akurat na początku weekendu!
      Wbiję do Ciebie jak otrząsnę się po Zanim się pojawiłeś", obiecuję! W tej chwili nie jestem w stanie czytać nic ;-;
      Do zobaczenia!

      Usuń
  4. Hej hej, zapraszam do mnie na rozdział IX ;).
    https://spokojnie-to-tylko-ja.blogspot.com/2016/11/rozdzia-ix.html
    Xoxo :*
    Annabell di Angelo

    OdpowiedzUsuń
  5. Laciaaaaaataaaaaa, właśnie wchodzę do ciebie na wattpada xDDDD
    Ja wiem, że miałam to zrobić już w lipcu, no ale widzisz co się dzieje. Wchodzę dopiero w Nowy Rok xD.
    Ale, ale, oprócz tego składam ci zaproszenie do mła:
    https://spokojnie-to-tylko-ja.blogspot.com/2017/01/one-shot-na-zyczenie-2.html
    To taki krótki "szociak", ale mam nadzieję, że go sprawdzisz, i że ci się spodoba ;)
    Xoxo
    Odzywaj się czasem! :<
    Annabell di Angelo

    OdpowiedzUsuń
  6. E, Laciata :>. Hejka. Mam rozdziała, tak, dalej będę cię o tym informować ^^.
    https://spokojnie-to-tylko-ja.blogspot.com/2017/05/rozdzia-xi.html
    Bajuu
    Annabell di Angelo :*

    OdpowiedzUsuń